Sunday 4 December 2011

حمایت رضا پهلوی از روز دانشجو و فراخوان او در وبلاگش


رضا پهلوی در فراخوان اخیر خود به مناسبت ۱۶ آذر , شرایط را  بسیار حسّاس می‌بیند و بر اهمیت اتحاد و تشکیل شبکه ‌های اجتماعی تاکید می‌کند .
ضمن نام بردن از چند تن از دانشجویانی از قبیل : بهاره هدایت، عبدالله مومنی، مجید توکلی، مهدیه گلرو، کوهیار گودرزی، پیمان عارف، عباس کاکایی، مجید دری، سما نورانی، شبنم مددزاده، حسن اسدی زیدآبادی، میلاد اسدی، یاسر گلی، محمد پورعبدالله، ضیا نبوی، مرضیه خدابخش، محمد یوسف رشیدی، آرمان رضاخانی، عاطفه نبوی، بهروز جاوید تهرانی، آمانج حیدری، احسان عبده تبریزی، حامد روحی نژاد و دیگر مبارزان راه آزادی، که شعله جنبش آزادی خواهانه مردم ایران را فروزان تر نمودند, از دانشجویان خارج از کشور به دلیل محدودیت‌های اطلاع رسانی در داخل کشور درخواست می‌کند تا صدای همرزمان خود در داخل کشور باشند. پیشنهاد ایشان به مبارزین داخل تشکیل شبکه‌های اجتماعی در خانواده ، محله و همچنین در کّل جامعه است که نقش آگاهی‌ رسانی را داشته باشند و همچنین بتوان از طریق این شبکه‌ها حرکت‌های اعتراضی آگاهانه را سازماندهی کرد .
این پیشنهاد رضا پهلوی را می‌توان به عمل رسانید و دوباره شاهد خیزش جدیدی در ایرانیان چه در داخل و چه در خارج از کشور باشیم. نسیم خوش بهار آزادی که از ایران شروع به وزیدن کرد و به کشورهای عربی رسید را دوباره به سمت خودمان برگردانیم .
پاینده ایران آزاد

No comments:

Post a Comment